خسرو حیدری:قلعه نوعی گفت فدای سرت
تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 18:42 | نویسنده : نازنین زهرا

خسروحیدری

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری هافبک تیم استقلال در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال در خصوص بازی مقابل سپاهان به صحبت پرداخت.
*بازی مقابل سپاهان برای استقلال امتیازی در بر نداشت. در خصوص بازی صحبت کنید؟
بازی خوبی بود. من اولین اشتباه بازی را انجام دادم که متاسفانه همان توپ تبدیل به گل شد. با همه اینها مهمتر از همه برایم جمله‌ امیرخان در بین دو نیمه در رختکن بود که به من گفتند فدای سرت. این جمله او برایم یک دنیا ارزش داشت و سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را در آینده برای استقلال انجام دهم. بازی اول برای استقلال پاس گل دادم اما این بار اشتباهی مرتکب شدم که به گل تبدیل شد. به نظرم قسمت این بود که نتیجه این بازی برای سپاهان باشد چون هرچه موقعیت می‌ساختیم گل نمی‌شد و شاید اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم نتیجه همین می‌ماند چون قسمت ما برد نبود. البته همین که با این بدن‌هایی که هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند اینقدر موقعیت ایجاد کردیم، نشان دادیم که این تیم در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
*سپاهان را در این بازی چطور دیدید؟
آنها تیم بدی نیستند و مثل همیشه سعی داشتند تا در ضدحملات خوب کار کنند اگرچه که ما 3 برابر آنها ایجاد موقعیت کردیم.
*اینکه این همه موقعیت برای استقلال به وجود آمد اما نتوانست به خوبی از آنها بهره ببرد، نگران‌کننده نیست؟
هفته‌های اول همیشه همین است. تا تیم به هماهنگی کامل برسد و بازیکنان جدید در ترکیب جا بیفتند، زمان می‌برد البته که بازیکنان جدید ما خیلی خوب بازی کردند. با اینحال باید برای هفته‌های آینده تلاش کنیم تا موقعیت‌هایی که می‌سازیم به گل تبدیل شوند.
*قضاوت فغانی در این بازی را چطور دیدید؟
همه دیدند پنالتی که او گرفت، پنالتی نبود. اعلام پنالتی و گل دومی که آنها به ثمر رساندند باعث شد فشار زیادی روی تیم ما وارد شود. معمولا در این صحنه‌ها داور باید خیلی نسبت به خطای پنالتی مطمئن باشد اما واقعا نمی‌دانم در آن صحنه چطور اعلام پنالتی کردند.
*هواداران استقلال علاوه بر اینکه حمایت خوبی از استقلال در این بازی داشتند.
حضور خوب آنها واقعا مایه خوشحالی ما بود و شاید کمترین نتیجه‌ای که باید در این بازی می‌گرفتیم، تساوی بود.
*این هفته هم باید به مصاف فجر سپاسی بروید؟
باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا از کورس عقب نمانیم و البته باخت در این بازی را جبران کنیم. ان‌شاء‌الله که هوادارانمان هم حمایت خوبی در شیراز از تیم داشته باشند.
11مرداد92

به امید موفقیت استقلال درمراحل بعد یاعلی



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت0:36---16 مرداد 1392
هوررررررااااا 444444444444444444444444444444444444444 تبریک .... عشق است فرهاد
پاسخ:استقلال آسیایی همینه همینه مبارکه 44447777
پاسخ:مبارک باشه پیروزی پرقدرت


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت12:09---15 مرداد 1392
آپم یک سر یزن

امیـــروبانـــو88
ساعت10:49---13 مرداد 1392
سلام

با تشکر از پیامتون با افتخار به کاپتان فرهاد رای دادیم
پاسخ:سلام داداش خواهش میکنم ممنون که رای دادین


sepide
ساعت8:11---13 مرداد 1392
سلام

لیــــــــــنک شدی
پاسخ:سلام ممنون


خسرو
ساعت6:55---13 مرداد 1392
تو زندگی تنها کسیکه گفت بخند، عکاس بود… اونم در أصل فقط بخاطره پولش بود..،!





سلام ابجی



به آدرسی که دادی رفتم . فرهاد مجیدی اول میشه اول
پاسخ:سلام داداشی ممنون انشاالله


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت16:19---12 مرداد 1392
یک سر بزن ببین چه کار کردم واسه فرهاد

sepide
ساعت15:23---12 مرداد 1392
سلام اجی

منو با اسم"وبلاگ دخترونه لینک کن"

من با چه اسمی لینکت کنم؟؟؟
پاسخ:آبی دلان پارسی


خسرو
ساعت6:09---12 مرداد 1392
یک سنگ کافی است برای شکستن یک شیشه یک جمله کافی است برای سوختن یک قلب یک ثانیه کافی است برای غرق شدن در عشق و یک نفر! کافی است برای یک عمر زندگی



سلام ابجی
پاسخ:سلام داداش


محمد حسین
ساعت23:47---11 مرداد 1392
سلام!

ممنون که بهم سر زدین!

من با عنوان آبی دلان پارسی لینکتون کردم!

به امید موفقیت تیممون در بازی های بعد!

راستی خیلی کنجکاو شدم که چرا یه خانوم اینقدر پیگیره فوتباله!

البته یه مقدارش تو خون هممونه!

ولی اینکه اینقدر پیگیر باشین برام جالب بود!

موفق باشین!
پاسخ:سلام داداش منم شمارولینک کردم فوتبالی بودن که دخترپسرنداره محبوبیت استقلال مظلومیتش دوست داشتنی بودن این تیمه که مردم روجذب میکنه.....


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت19:49---11 مرداد 1392
نمیدونم چرا خسرو دیشب انقد بد بازی کرد فکر کنم ماه رمضان خیلی بهش فشار آورده
پاسخ:آره داداش دیشب خیلی بدبود ولی شانس هم باهمون یارنبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل